ייצוג חיילים ואנשי כוחות הביטחון בוועדות רפואיות

חיילים ואנשי כוחות הביטחון אשר תביעתם הוכרה בקשר סיבתי של גרימה או החמרה על ידי מומחה רפואי מטעם משרד הביטחון ואישורו של קצין התגמולים, יידרש לעמוד בפני ועדה רפואית אשר תקבע את אחוז הנכות.

ועדה רפואית, הפועלת מכוח חוק הנכים (תגמולים ושיקום), תשי"ט-1959 [נוסח משולב] מורכבת בדרך כלל ממספר רופאים ותפקידה לקבוע את חומרת מצבו הרפואי של החייל או איש כוחות הביטחון. 

כיוון שאחוז הנכות הוא זה שיקבע את גובה הפיצוי וההטבות שתקבלו, חשוב שהוועדה תעשה על הצד הטוב היותר והרופאים יצליחו בפרק זמן הקצר של הוועדה להבין היטב את המצב הרפואי והמגבלות עקב כך.

משרדנו, שמתמחה בתביעות נגד משרד הביטחון ידע להכין אותך לוועדה הרפואית בצורה האופטימלית. בעזרת המומחים איתם אנו עובדים נפנה אותך לבדיקות הרפואיות הנכונות ובזמנים הנכונים, והכל בכדי שהוועדה הרפואית של משרד הביטחון תתרשם בצורה המיטבית ביותר לעניין מצבך הרפואי. לווי נכון ומקצועי, ימנע ערעורים לערכאות נוספות ויוביל למיצוי זכויות. 

למשרדנו המומחיות בתחום משרד הביטחון בשלבים המקדימים לוועדה, בוועדה הרפואית עצמה, בקבלת החלטת הוועדה ובערעור עליה במידת הצורך.

אם זומנת לוועדה רפואית במשרד הביטחון, משרדנו יסייע לך למצות את זכויותייך בצורה הטובה ביותר. 

ערעור על ועדה רפואית

למי ומתי מגישים ערעור על אחוזי הנכות שנקבעו לחייל

על החלטת הוועדה הרפואית ניתן להגיש ערעור לוועדה רפואית עליונה כאשר סבור החייל או איש כוחות הביטחון שנקבעו לו אחוזי נכות נמוכים, אשר אינם משקפים את מצבו הרפואי והתפקודי בפועל, אשר תדון בבקשה מחדש. 

את הערעור על הוועדה המחוזית יש להגיש 45 ימים מיום קבלת הודעת קצין התגמולים על החלטת הוועדה בדואר. את הערעור יש להגיש לוועדות הרפואיות של מחוז השיקום שלכם. ניתן לבקש אורכה להגשת נימוקים לערעור בת 60 ימים נוספים. ומסיבות מיוחדות שיאושרו על ידי יושב ראש הוועדה, תינתן תוספת של עוד 30 יום.

לאחר הערעור בוועדה העליונה של משרד הביטחון, לא יהיה ניתן לערער עוד על גובה אחוז הנכות שקבעה הוועדה. ישנו חריג אחד והוא הגשת ערעור בפני בית המשפט המחוזי בשאלה משפטית שהייתה בוועדה הרפואית.

משרד עורכי דין אורן רבינוביץ' עוסק ומתמחה בייצוג וליווי חיילים ואנשים כוחות הביטחון בוועדות רפואיות ובערעורים על החלטות שהתקבלו בוועדות הרפואיות.

לרשותנו ידע רב בתרחישים משפטיים שונים ומורכבים ובחינת המצב המשפטי. 

לתיאום פגישת הכרות

השאירו פרטים למטה ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

משרד עורכי דין אורן רבינוביץ׳

משרד עורך דין אורן רבינוביץ' מייצג חיילים, שוטרים ואנשי כוחות הביטחון כנגד משרד הבטחון לצורך הכרה בפגיעתם עקב חבלה או מחלה שאירעה תוך ועקב שירותם.המשרד מלווה ומייצג את ציבור הפצועים והנכים בוועדות רפואיות לצורך קבלת אחוזי נכות מטעם משרד הביטחון.

אולי תרצו לקרוא גם

צרו איתנו קשר

כתובת

רח' ברקוביץ' 4 (מגדל המוזיאון), תל אביב יפו.

טלפון

050-2044600

פקס

072-3373366

אימייל

[email protected]