תאונות תלמידים

ביטוח תאונות אישיות לתלמידים מחייב כל רשות חינוך מקומית, במסגרת חוק חינוך חינם, לבטח את ילדי הגנים ואת ילדי בתי הספר שלה בביטוח תאונות אישיות, כאשר את התשלום עבור הביטוח משלמים ההורים. 

ביטוח תאונות אישיות לתלמידים מכיל את קבוצת הגילאים של ילדי ישראל שבין 6-18 שנים. 

הילדים מבוטחים 24 שעות ביממה 365 ימים בשנה ומכוסים במקרה של אירועי תאונות ילדים.

הביטוח תקף כאמור בכל ימות השנה, גם כאשר הילדים אינם במסגרת בית הספר, בסופי שבוע, במסגרות פרטיות, אחר הצהריים ובחופשות כולל החופש הגדול.

מה פוליסת הביטוח אינה מכסה?

  • פגיעה כתוצאה מרשלנות רפואית או מצבים רפואיים שהיו קיימים לפני התאונה או שאינם קשורים אליה.
  • תאונת דרכים.
  • פעולות איבה.
  • תאונת עבודה.
  • רעידות אדמה ונזקים בגין כוח עליון.

פיצוי בגין תאונות ילדים אינו מותנה בהוכחה של מעשה רשלנות מצד רשות כלשהיא וכמו כן, אין הפיצוי מנוכה מכל פיצוי אחר שיקבל הנפגע מכל גורם אחר בגין אותה תאונה.

למעשה, ניתן לקבל כפל פיצוי אם הפגיעה נובעת מהשגחה לקויה במוסד החינוכי או בפעילות פנאי אחר הצהריים, בבית הספר, ברחוב או כתוצאה ממפגע, ליקוי בטיחותי וכיו"ב.

התיישנות

תביעה בהתאם לפוליסת תאונות תלמידים מתיישנת כעבור שלוש שנים מיום אירוע התאונה. מכיוון שמדובר בקטינים מניין שלוש השנים מתחיל להיספר רק מהגעתם לגיל 18, משמעות הדבר שניתן להגיש תביעה עד הגיע הילד לגיל 21.

אם ילדיכם היו מעורבים בתאונה ונפגעו, לעורכי הדין במשרד עורכי דין אורן רבינוביץ' בקיאות רבה וניסיון עשיר בייצוג תובעים מול חברות הביטוח במקרים של תאונות תלמידים. 

משרדנו יעשה הכל, על מנת לייצג אתכם נאמנה בתביעתכם, לסייע לכם למצות את הזכויות המגיעות לכם על פי חוק, ולקבל סכום מקסימלי של פיצויים המגיע לכם.

לתיאום פגישת הכרות

השאירו פרטים למטה ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

משרד עורכי דין אורן רבינוביץ׳

משרד עורך דין אורן רבינוביץ' מייצג חיילים, שוטרים ואנשי כוחות הביטחון כנגד משרד הבטחון לצורך הכרה בפגיעתם עקב חבלה או מחלה שאירעה תוך ועקב שירותם.המשרד מלווה ומייצג את ציבור הפצועים והנכים בוועדות רפואיות לצורך קבלת אחוזי נכות מטעם משרד הביטחון.

אולי תרצו לקרוא גם

צרו איתנו קשר

כתובת

רח' ברקוביץ' 4 (מגדל המוזיאון), תל אביב יפו.

טלפון

050-2044600

פקס

072-3373366

אימייל

[email protected]